Tack för den här gången vintern (del 2)
Det är några veckor sedan våren gjorde sitt inträde officiellt men för många av oss var det först i helgen man verkligen förstod att vintern är slut. Vi vill därför tacka av en härlig vintersäsong med ett klipp från Nederländerna med Optimisten Blue Princess på is. Om inte annat kan det kanske inspirera till nya projekt och äventyr med start om en sisådär sju månader.




























