NÄSTA

En månad kvar till Elixir, vinn biljetter till actionsporternas filmfestival!

Mars 26, 2012 @ 06:49:14   Foto Elixir

transparent

1 AV 1

Den 25 april är det dags för Elixir i Göteborg och den 26 april är det dags i Stockholm. Elixir är actionsporternas filmfestval. Den nya trailern är ute, se och njut nedan.


 

Du har chans att vinna biljetter till dig plus en vän till festligheterna. Allt du behöver göra är att lägga en kommentar i kommentarsfältet och säga vilken ort du vill gå på (Stockholm, Göteborg, Varberg) samt vilken actionsport som gör sig bäst på film(tex klättring, surfing, lindans...) Om du gör detta är du med i utlottningen av biljetter.

 

Programmet är alltså:

-Göteborg 25 april
-Stockholm 26 april
-Varberg 17 maj

 

För mer infor om Elixir och för att boka biljetter gå in på elixirfilm.se

 

Och glöm inte kolla trailern, den är fet!





KOMMENTERA

VictorPosted March 26, 2012 at 07:06

Jag tycker att fallskärmshoppning är coolast och jag vill gå i Stockholm :)
Reply
Nicklas WihlborgPosted March 26, 2012 at 07:16

TTjenare. Jag skulle vilja åka till Göteborg. Alla dessa sporter är unika på sitt eget sätt men jag tycker SURFING är den ultimata blandningen av adrenalin och frihet.
Reply
David Holmqvist Posted March 26, 2012 at 07:33

Gbg. Vindsurfing.
Reply
Matilda VPosted March 26, 2012 at 07:49

Surfing, Göteborg!
Reply
StenPosted March 26, 2012 at 08:45

Vindsurfing är bäst, Stockholm.
Reply
IngmarPosted March 26, 2012 at 10:55

Kommentera
Reply
IngmarPosted March 26, 2012 at 10:58

Kitesurfing vill jag se mer av och helst i Sthlm.
Reply
Fredrik HermanssonPosted March 26, 2012 at 11:18

Fallskärmshoppning och Göteborg är coolast :)
Reply
Erik WennerbergPosted March 26, 2012 at 15:46

Kitesurfing is da thing ! Göteborg vore fint !
Reply
JørgenPosted March 26, 2012 at 16:23

Ski er best på film! Stockholm takk!;)
Reply
GustavPosted March 26, 2012 at 16:45

Vindsurfing är sporten som gör sig bäst på film såväl som i verkligheten!! Göteborg passar bäst... :)
Reply
VictorPosted March 27, 2012 at 20:09

Tack för att ni deltog i tävlingen, vi kontaktar vinnaren på mail strax, när dragningen är avklarad.
Reply